W czerwcu ma się rozpocząć w Polsce oficjalna sprzedaż detaliczna samochodów wywodzącej się z Japonii marki Mazda. Plany zakładają osiągnięcie do końca br. wyniku na poziomie około 1,5 tys. egzemplarzy.
Instytut Badania Rynku Motoryzacyjnego Samar przypomina, że w listopadzie '07 zostało oficjalnie zarejestrowane przedstawicielstwo importera w Polsce pod nazwą Mazda Motor Logistics Europe Sp. z. o o. Dyrektorem zarządzającym został Shunsuke Hamamoto, natomiast Wojciechowi Halarewiczowi powierzono funkcję dyrektora generalnego. Obecnie spółka jest na etapie naboru kandydatów, z których wybrana zostanie osoba na stanowisko PR Manager.
Shunsuke Hamamoto kieruje tworzeniem struktur polskiego oddziału Mazda Motor Europe, natomiast Wojciech Halarewicz jest odpowiedzialny za działalność w obszarze handlowym i koordynację trwającego procesu pozyskiwania i negocjacji z potencjalnymi partnerami w branży dealerskiej.
Do tej pory Mazda pozyskała w Polsce ok. 10 dealerów. Sieć obejmie swoim zasięgiem: Warszawę, Kraków, Trójmiasto, Wrocław, Aglomerację Śląską, Łódź, Białystok i Poznań. Na początek w ofercie znajdą się modele: 2, 3, 5, 6, CX-7 i MX-5.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Latem startuje sprzedaż Mazdy