Czołowa piątka polskiego rynku po trzech pierwszych miesiącach sprzedaży to Skoda Fabia, Toyota Yaris, Skoda Octavia, Ford Focus i Toyota Auris.
Tak jak niemal tradycją jest już pozycja Fabii tak i nie dziwi drugie miejsce Toyoty Yaris oraz "miejsce na pudel" Skody Octavii. Modele te osiągnęły odpowiednio wyniki tegorocznej sprzedaży w wysokości 3 990 i 3 360 aut, przy czym oba wykazały wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem: o 2% i 11%. W III '08 Toyota znalazła 1 498 nabywców i mimo, że odnotowała spadek sprzedaży w stosunku do marca rok wcześniej o 4,5%, to uzyskała największy rezultat miesięczny w skali rynku. Marcowa sprzedaż Octavii wyniosła 1 203 szt., o 10,6% więcej niż rok wcześniej.
Tuż za podium uplasował się Ford Focus (2 868 aut od początku roku, +29,7%, w marcu 1 198 aut, +48,8%). Samar podaje, że Focus jest pierwszym z omawianych modeli, który w ciągu roku umocnił pozycję na rynku, zwiększając udział z 3 do 3,3%.
Pozycję umocniła też Toyota Auris, sklasyfikowana na V miejscu (2 479 szt./w 2008 r. z czego 1 025 w marcu, co w obu przypadkach oznacza wskaźniki wzrostu: o 414,3% i o 148,8%.
W czołowej dziesiątce podsumowania znalazły się Opel Astra Classic (2 434 auta, +5,8%), Fiat Panda (2 410, - 2,9%), Opel Astra (2 353, +44%), Fiat Punto (2 163, -15,2%) i Opel Corsa (1 942, +0,3%).
Na kolejnych miejscach znajdują się: Kia cee’d (1 908 aut, +72,7%), VW Passat (1 879 aut, +15,6%), VWPolo (1 789 aut, +75,6%), Honda Civic (1 787 aut, +71,7%), Renault Clio (1 681 aut, +35,5%) i VW Golf (1 661 aut, +46,0%).