Szef Chrysler Group Sergio Marchionne osobiście zwrócił się do amerykańskich dealerów marki prezentując nową ofensywę produktową firmy.
Podczas wystąpienia w Orlando, Marchionne spotkał się z dealerami Chryslera po raz pierwszy od objęcia funkcji w zarządzie firmy w czerwcu 2009 r. Zasygnalizował przy tym, że chce pracować "w tle" i nie prowadzić niepotrzebnych dyskusji dopóki nie ma o czym mówić. W tym przypadku było o czym - tematem była flota odmłodzonych produktów. Firma wskazała dealerom wszystkie 30 pojazdów, w tym 16 nowych lub znacząco odświeżonych przewidzianych do oferty 2011 r. Do tego pojazdy specjalne spod znaku Mopar. W tej grupie znalazł sie nowy dla rynku amerykańskiego Fiat 500, zmodernizowany i "zredukowany" do średniej wielkości sedana Chrysler 200, crossover Dodge Durango i odświeżony Jeep Wrangler.
- Nasza kadra kierownicza zobowiązana jest do przywrócenia świetności marce Chrysler, dostarczając nową linię produktów, która nie bedzie miała sobie równych w branży - powiedział Marchionne dealerom.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Marchionne zagrzewa dealerów Chryslera