Firma First Truck International Sp. z o.o. (należąca do Iberia Motor Capital Group) oficjalnie rozpoczęła sprzedaż samochodów dostawczych Maxus.
Do tej pory Maxusy były dostępne w Wlk.Brytanii, Irlandii, Hiszpanii, Francji, Holandii, Belgii, Luksemburgu oraz w Danii. Kolejnymi rynkami będą: Turcja, Czechy, kraje azjatyckie oraz Rosja, gdzie docelowo koncern GAZ planuje w zakładach Niżnym Nowgorodzie, zastąpienie produkcji samochodów Gazela modelem Maxus.
Na polskim rynku na początek pojawi się 3.osobowy furgon oraz podwozie do zabudowy.
Samochody Maxus napędzane są 2,5 litrowymi, 4-cylindrowymi, rzędowymi silnikami Diesla z turbodoładowaniem oraz intercoolerem. W układzie zasilania zastosowano system common rail firmy Bosch, z wtryskiem bezpośrednim i sterowaniem elektronicznym. Silniki produkowane są przez włoska firmę VM Motori. W zależności od wersji mogą osiągać moc 95 KM (maksymalny moment obrotowy 250 Nm), 120 KM (300 Nm) oraz 135 KM (300 Nm). Niezależnie od wersji maksymalna moc znamionowa uzyskiwana jest przy 3 800 obr/min, a maksymalny moment obrotowy przy 1 800 obr/min. Silniki spełniają normy toksyczności spalin Euro 4.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Maxus wjechał do Polski