W 2014 roku sprzedano w Polsce ogólnie ponad 327 tys. nowych samochodów osobowych, co stanowi wzrost o niemal 13% w porównaniu do 2013 r. Mazda drugi rok z rzędu odnotowuje ponad 70% wzrost sprzedaży (odpowiednio 76% w 2013 r. i 77% w 2014), z wynikiem 7 531 samochodów w ub.roku. Dzięki temu Mazda awansowała na 15. pozycję w rankingu marek w Polsce i uzyskała 2,3% udziału rynkowego.
- Wprowadzenie na rynek Mazdy CX-5 w 2012 r. było przełomem dla Mazdy na całym świecie. To początek nowego rozdziału naszej historii, w której zapisują się również kolejne modele SKYACTIV - Mazda6 i Mazda3. Dzięki nim przyciągnęliśmy nowych klientów, również z marek segmentu premium, co pozwoliło nam na szybki rozwój, mowi Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland. I dalej: - Z niecierpliwością czekamy na wydarzenia rozpoczętego roku - w 2015, rodzina Mazdy znowu się powiększy. Wiosną zadebiutuje nowa Mazda2 oraz Mazda6 i CX-5 2015. W drugiej połowie roku wprowadzimy zupełnie nową Mazdę CX-3 oraz czwartą generację MX-5.
źródło: Mazda
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Mazda pnie się w rankingu popularności