Pomimo utrzymującej się tendencji spadkowej na europejskim rynku samochodów, w listopadzie Mazda zaliczyła 40% wzrost w porównaniu do wyników osiągniętych w listopadzie 2012 r.
Sprzedaż Mazdy wzrosła od początku roku o 18%, dzięki czemu marka wyróżnia się na europejskim rynku, pogrążonym się od 6 lat w depresji. Wynik zapewnił Mazdzie udział w rynku wynoszący nieco ponad 1,2% w pierwszych jedenastu miesiącach roku, co stanowi wyraźny postęp w porównaniu z zeszłym rokiem.
Mazda Polska odnotowała w tym okresie wynik o 67% wyższy od analogicznego okresu 2012 r. Jest dzięki temu najszybciej rozwijającą się marką z listy 30 największych firm obecnych w Polsce. W listopadzie, przy wzroście rynku o 5%, Mazda uzyskała wynik o 147% wyższy niż rok temu.
źródło: Mazda
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.