Marka sportowych samochodów Mercedes-AMG osiągnie w tym roku nowy rekord sprzedaży i dostarczy ponad 40 tysięcy aut. Poszerzenie oferty - w tym wejście do klasy kompaktowej oraz tworzenie własnych modeli, takich jak SLS AMG czy GT - przyciągnęło nowych nabywców. Kolejnym etapem rozwoju Mercedes-AMG jest wprowadzenie nowej linii produktów o nazwie "AMG Sport".
Aby uczynić markę bardziej przystępną i zapewnić jej dalsze podstawy do trwałego wzrostu, Mercedes-AMG wprowadza nową linię modeli - "AMG Sport". Wypełnią one lukę między samochodami Mercedes-Benz z pakietami AMG oraz klasycznymi pojazdami AMG i będą wyróżniały się sportowymi osiągami oraz szeregiem udoskonaleń technicznych.
Modele AMG Sport otrzymają wzmocnione jednostki napędowe, standardowy napęd na obie osie oraz specjalne podzespoły zawieszenia i układu hamulcowego, pochodzące z klasycznych samochodów AMG. Pierwsze dwa z nich zostaną zaprezentowane w styczniu przyszłego roku, podczas salonu samochodowego NAIAS w Detroit. Plany zakładają dalsze poszerzanie oferty AMG Sport.
Jak policzono, dzięki wdrożeniu nowych technologii średnie zużycie benzyny w ramach całej gamy modeli w ciągu minionych 5 lat spadło o 35%. Modele AMG już teraz należą do najbardziej wydajnych i oszczędnych w swoich segmentach, a wprowadzenie linii Sport w 2015 roku ma pozwolić na dalsze obniżanie zapotrzebowania na paliwo całej floty.
źródło: Mercedes-AMG
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Mercedes-AMG wprowadza linię "AMG Sport"