Po raz pierwszy w historii polscy klienci odebrali w ciągu roku ponad 4 000 osobowych mercedesów. Wynik ten będzie jeszcze poprawiony o dane z ostatnich dni grudnia, bowiem pomimo znacznego wzrostu kursu euro, utrzymano wcześniejsze oferty. Największy sukces odniosły modele Klas B, C i M, które odnotowały kilkudziesięcioprocentowe wzrosty. W Polsce znalazły już odbiorców pierwsze modele BlueEfficiency.
- Mimo nieprzewidywalnych warunków biznesowych odnotowujemy w tym roku spektakularny wzrost sprzedaży modeli Mercedes-Benz. (..) na trudniejsze czasy przygotowaliśmy kompletną ofertę, także finansową oraz program flotowy BusinessCars. W 2008 r. trzykrotnie obniżaliśmy ceny w złotówkach, gdy spadał kurs euro i jeszcze ani razu nie podwyższyliśmy, gdy złotówka traciła na wartości. Dzięki temu oraz odpowiednim produktom możemy zachowywać pozycje lidera segmentu Premium w sprzedaży samochodów do klientów - mówi Paweł Miszkowski, dyrektor sprzedaży i marketingu.
Na polskie drogi w br. trafiły pierwsze modele Klas A, B i C BlueEfficiency. Mercedes-Benz proponuje je w cenie identycznej, jak w przypadku standardowych modeli. Decydując się na serię BlueEfficiency klienci otrzymują ekologiczne samochody, które przy zachowaniu dotychczasowych osiągów mogą się pochwalić wymiernie niższym, średnim zyżyciem paliwa.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Mercedes-Benz bije rekord sprzedaży w Polsce