Mercedes-Benz Unimog jak lokomotywa

Mercedes-Benz Unimog jak lokomotywa
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Podczas największych na świecie targów branży kolejowej - Innotrans w Berlinie - do klienta trafił pierwszy drogowo-szynowy Unimog nowej generacji. Unimog U 423 będzie odpowiadał za przetaczanie wagonów cystern i dołączy do egzemplarza. W porównaniu z poprzednikiem nowy model ma oszczędniejszy i czystszy silnik, zgodny z Euro VI.

W silnikach wysokoprężnych pojazdów użytkowych zgodnych z Euro VI emisję cząstek stałych i tlenków azotu ograniczono względem jednostek Euro V nawet o 90%, a w porównaniu z rokiem 1990 emisja ta spadła o 88-98%. Równocześnie, rosnąca wydajność silników pozwala na znaczne zmniejszenie wydatków na paliwo i w zwiększa równowagę środowiskową.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Mercedes-Benz Unimog jak lokomotywa

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!