Michelin zdobył pięć gwiazdek potwierdzających, że klienci kupujący opony tej marki uważają swój wybór za dobry i odczuwają pełną satysfakcję z zakupionego produktu.
Gold Standard jest programem certyfikującym dla produktów sprzedawanych na polskim rynku. Celem programu jest zbadanie satysfakcji użytkowników wybranych produktów i usług. Program nie obejmuje testów produktów ani porównań technicznych - dotyczy wyłącznie satysfakcji klientów - użytkowników. Zgodnie z typologią Gold Standard, 5 gwiazdek oznacza wynik bardzo dobry i pełną satysfakcję Klientów, 4 gwiazdki - dobry, 3 - średni, a 2 lub 1 gwiazdka to wynik poniżej oczekiwań.
Badanie zostało zrealizowane przez TNS OBOP na reprezentatywnej próbie 1500 Polaków powyżej 15 roku życia, przy użyciu elektronicznej ankiety w formie wywiadów bezpośrednich. Produkty i usługi w każdej z 23 kategorii oceniane były w kilku kluczowych wymiarach. Audytem badań zajęła się firma doradcza KPMG.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Michelin Polska z Nagrodą Satysfakcji Klientów "Gold Standard"