Minął miesiąc od premiery marki Infiniti na polskim rynku. Szefowie marki uważają, że był to bardzo udany i obiecujący miesiąc. Wręcz miodowy.
Udany debiut marki na rynku nieco zaskoczył Grzegorza Szczypiora, menedżera generalnego Centrum Infiniti Warszawa. - Okazało się, że klienci śledzili informację o wejściu marki na rynek i czekali z decyzją o zakupie do czasu premiery, mówi Grzegorz Szczypior. Sukcesowi sprzedaży w pierwszym miesiącu sprzyja znakomita opinia o Infiniti osób, które - jak mistrz windsurfingu Wojciech Brzozowski i aktorka Joanna Liszowska - znają markę z modeli sprowadzonych z USA.
Grzegorz Szczypior zwraca uwagę na jeszcze dwa elementy. - Po pierwsze, chętniej wybierane są wersje najlepiej wyposażone, a po drugie, proces sprzedaży przebiega wyjątkowo szybko - zazwyczaj klienci podpisują zamówienia bezpośrednio po pierwszej jeździe testowej. Były także dwa przypadki zamówienia przez jednego klienta dwóch samochodów.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Miodowy miesiąc Infiniti w Polsce