Mitsubishi Fuso: kryzysowe ugięcie

Mitsubishi Fuso: kryzysowe ugięcie
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W 2009 r. po raz pierwszy od wprowadzenia produktu (2002) sprzedaż Mitsubishi Fuso Canter spadła o 40% i wyniosła 217 pojazdów (2008 r. - 360). Mimo spadku sprzedaży, rynek polski wspiął się na VI pozycję w rankingu sprzedaży rynków europejskich dla marki Mitsubishi Fuso. Ponadto polska sieć Mitsubishi Fuso została uznana za jedną z najlepszych w Europie.

W rankingu koncernu Mitsubishi Fuso Trucks and Bus Corporation pn. "Dystrybutor Roku 2009", w którym badano europejskie organizacje Fuso, Polska zajęła III miejsce. Doceniono głównie poprawę jakości sieci dealerskiej oraz działania marketingowe.

W ub.r. został zaprezentowany nowy Canter Euro 5 z nowym silnikiem, skrzynią biegów i odświeżoną ergonomią. Również w zeszłym roku pierwsze Fuso Canter Eco Hybrid pojawiło się na europejskich drogach.

- W 2010 r. planujemy poprawić swoją pozycję rynkową, głównie za sprawą zwiększonej aktywności sieci sprzedaży w obszarze poprawy jakości obsługi klienta oraz lepszej argumentacji zalet podwozi Mitsubishi Fuso. Przedstawimy atrakcyjną ofertę aut przyjaznych środowisku. Od lutego będziemy oferować silniki spełniające jeszcze bardziej restrykcyjną normę EEV - mówi Robert Waligóra, szef działu Mitsubishi Fuso.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Mitsubishi Fuso: kryzysowe ugięcie

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!