PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Mitsubishi ma plan, jak zwiększyć sprzedaż

Autor: wnp.pl (PIM)
18-10-2017 16:37
Mitsubishi ma plan, jak zwiększyć sprzedaż

Eclipse Cross to jeden z sześciu całkowicie nowych modeli, jakie Mitsubishi zapowiada na najbliższe 3 lata.

Fot. Materiały prasowe

Mitsubishi Motors przedstawił trzyletni strategiczny plan na rzecz stabilnego i korzystnego wzrostu - Drive for Growth. Koncern zapowiada znaczny wzrost środków na inwestycje oraz badania i rozwój. W ciągu trzech lat sprzedaż ma poprawić 11 nowych modeli, z czego sześć będzie zupełnie nowymi pojazdami.

  • Plan zakłada ponad 30-procentowy wzrost sprzedaży i przychodów.
  • Marża zysku operacyjnego powinna osiągnąć 6 procent lub więcej.
  • Odnowienie gamy produktów poprzez wprowadzenie na rynek sześciu nowych modeli, w tym SUV Eclipse Cross.
  • Ekspansja rynkowa w państwach Azji Południowo-Wschodniej (ASEAN), USA oraz Chinach.
Według planu, Mitsubishi Motors zmierza do osiągnięcia marży z zysku operacyjnego na poziomie 6 procent lub więcej do końca 2019 r., z poziomu 0,3 procent w 2016 r.

W czasie realizacji planu Mitsubishi Motors wprowadzi do sprzedaży 11 nowych modeli - średnio dwa modele w ciągu roku, z czego sześć będzie zupełnie nowymi pojazdami, a do pozostałych wprowadzone zostaną kluczowe modyfikacje. Pod koniec realizacji planu, firma spodziewa się, że pięć najlepiej sprzedających się modeli globalnych, które reprezentują segmenty SUV, 4WD i hybrydowy (PHEV), stanowić będzie 70 procent całkowitej wielkości sprzedaży koncernu. Firma zapowiedziała również, że planuje zastosować rozwiązania elektryczne w podstawowym zakresie modeli, w tym w minisamochodach typu kei car od roku 2020.

Drive for Growth zakłada 60-procentowy wzrost rocznych nakładów inwestycyjnych do 137 miliardów jenów w 2019 roku - podnosząc wydatki w stosunku do sprzedaży do poziomu 5,5 procent w skali roku. Wydatki na badania i rozwój wzrosną o 50 procent do 133 miliardów jenów w tym samym okresie. Łącznie nakłady na inwestycje wyniosą ponad 600 mld jenów. Nawet przy takim wzroście, Mitsubishi Motors będzie utrzymywać dyscyplinę finansową i generować dodatnie wolne przepływy pieniężne.

W ramach rozwoju inwestycji, Mitsubishi Motors planuje wzmocnić swoją pozycję w segmencie SUV-ów i pickup-ów z napędem na cztery koła i wprowadzić 11 nowych samochodów, włączając w to modele XPANDER i Eclipse Cross. Program odnowy gamy produktów będzie realizowany równocześnie ze zwiększeniem aktywności na rynkach Azji Południowo-Wschodniej, Oceanii, Stanów Zjednoczonych, Chin oraz Japonii.

Jest to ambitny program mający na celu wzmocnienie naszych mocnych stron w rozwijających się obszarach rynku - w szczególności wśród pojazdów napędzanych na cztery koła. Dążymy również do zwiększenia obecności na rynkach, gdzie nasza marka ma duży potencjał, a w szczególności w regionie ASEAN. Program wzrostu będzie obejmował także skuteczną i zdyscyplinowaną strukturę operacyjną, ponieważ nadal będziemy ściśle kontrolować koszty – powiedział Osamu Masuko, prezes Mitsubishi Motors.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

30 968 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

590 455 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 070 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.