Firma Mitsubishi Motors w Polsce zanotowała blisko 60% wzrost sprzedaży swoich samochodów w 2007 roku sprzedając w tym okresie 3459 auta. Firma traktuje to, jako ogromny sukces, szczególnie, że sprzedaż wszystkich nowych aut w Polsce zwiększyła się o 24,6%.
Analizując szczegóły, prawdziwym hitem rynkowym marki w Polsce był w ub.r. Outlander - sprzedano 1064 takie auta - niemal czterokrotnie więcej niż rok wcześniej.
Niemal równie popularny okazał się terenowy pickup L200, który trafił do 1034 klientów - wzrost o ponad 200%.
O blisko 90% zwiększyła się sprzedaż modelu Pajero (201 szt.). Pojawienie się nowego Lancera w połowie listopada '07 spowodowało wzrost sprzedaży tego modelu w wersji sedan o prawie 13%. Kultowy Lancer Evolution IX: wprowadzenie kilku fabrycznie zmodyfikowanych wersji o podwyższonej mocy silnika zaowocowało ponad 40% wzrostem sprzedaży modelu. W 2007 roku sprzedano również 541 modeli Colt.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Mitsubishi świętuje sukces w Polsce