Z myślą o dużych klientach instytucjonalnych oraz właścicielach średnich i małych przedsiębiorstw polski oddział Mitsubishi Motors przygotował program, który ma usprawnić obsługę firm i zwiększyć wolumen sprzedaży flotowej.
Projekt o nazwie "Serwisowy Program Flotowy" ma na celu poprawienie jakości obsługi a w konsekwencji zwiększenie poziomu zadowolenia klientów instytucjonalnych. Do programu mogą przystąpić klienci, którzy kupili nowe samochody Mitsubishi w sieci autoryzowanych placówek marki w przeciągu ostatnich 3 lat lub planują taki zakup. Program jest uzupełnieniem funkcjonującego od 5 lat Programu Sprzedaży Zbiorowej, w ramach którego klienci flotowi są uprawnieni do korzystania ze zniżek przy zakupie aut.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.