Opel okazał się najbardziej dynamiczną marką jesieni. W listopadzie zajął 1. miejsce w sprzedaży samochodów osobowych i 2. miejsce ogólnie. Z ilością 2 406 sprzedanych aut osobowych w listopadzie br. (dane wg. PZPM) niemal dwukrotnie podbił swoją zeszłoroczną sprzedaż z tego samego okresu (1 546 szt.).
Biorąc pod uwagę dane z ubiegłych lat z tego samego okresu, listopadowa sprzedaż samochodów Opla jest najlepsza od 2006 r..
Oprócz wprowadzenia na rynek Ampery, pierwszego elektrycznego samochodu do codziennego użytku, Opel przykuł w tym roku uwagę innowacyjnym sub-kompaktowym SUV-em Mokka (od momentu wprowadzenia na rynek, w październiku zainteresowanie tym modelem przekracza aktualne możliwości produkcyjne). Wprowadził również nową gamę, produkowanych w Gliwicach modeli Astra, w tym wersję sedan oraz Astrę OPC o wysokich parametrach silnika. Oferta pojazdów osobowych i dostawczych Opla uzupełniło Combo nowej generacji wraz z jego wieloma wariantami. W przyszłym roku na rynku pojawią się miejski samochód ADAM oraz Cascada - kabriolet średniej wielkości.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Mocna jesień Opla w Polsce