Motobranża tnie reklamy i zamówienia w fabrykach

Motobranża tnie reklamy i zamówienia w fabrykach
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Przewidując spadek sprzedaży, firmy boją się podnosić ceny. Na razie zrobiła to Toyota. Inni chcą wytrzymać przynajmniej do końca roku.

Czasy są trudne dla rynku samochodowego. Silnie odczuwają to importerzy i szykują się na kryzys. Na razie rozpoczęli zmasowany atak promocji, rabatów oraz ofert specjalnych. Wyprzedaże rocznika 2008 zaczęły się w tym roku wyjątkowo wcześnie, bo już w październiku. Na razie branża zachowuje spokój i zaciera ręce, bo wielu klientów dało się skusić korzystnymi ofertami. Przewidując jednak kurczenie się portfeli kierowców, firmy coraz częściej myślą już o scenariuszach na czarną godzinę. Przyznają, że prawdziwym wyzwaniem będą pierwsze miesiące przyszłego roku - pisze "Puls Biznesu".

— Już zaczynamy przyglądać się kilka razy każdej wydawanej złotówce. Nie wszystkie planowane wcześniej kampanie reklamowane zostaną przeprowadzone — mówi Wojciech Halarewicz, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland.

To niejedyna firma, która myśli o cięciu wydatków.

— W pierwszych miesiącach przyszłego roku będziemy się zastanawiać, co można zrobić z nakładami na reklamę — zapowiada Arkadiusz Tomala, dyrektor zarządzający MMC Car Poland, importera aut marki Mitsubishi.

Jak pisze "Puls Biznesu" przewidując zmniejszenie sprzedaży aut w przyszłym roku, firmy będą starały się też ograniczać zamówienia składane w fabrykach.

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Motobranża tnie reklamy i zamówienia w fabrykach

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!