Na kryzys i20

Na kryzys i20
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

100 tys. szt. modelu i20 chce sprzedać w przyszłym roku Hyundai na rynkach europejskich. Nowy model ma przejąć część klientów Getza, którego 60 tys. szt. koreański koncern sprzedał w br.

Jak twierdzi producent, wszystko w nowym modelu jest lepsze od poprzednika. Ponadto i20 jest zaprojektowany dla europejskiego odbiorcy i dlatego powinien przypaść mu do gustu.

i20 jest dłuższy i szerszy od Getza, ma także większy rozstaw osi, dzięki czemu powiększyło się jego wnętrze. Nowy Hyundai jest kierowany do klientów w wieku 25-35 lat i ma być ich pierwszym nowym samochodem. Hyundai chce wygrać z większymi europejskimi kompaktami, a jego i20 ma być antidotum na ekonomiczny kryzys.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Na kryzys i20

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!