Pomimo niekorzystnych trendów na światowym rynku samochodowym, sprzedaż aut segmentu premium utrzymuje się na stałym, dobrym poziomie, a w ostatnim okresie nawet wzrasta. Także marka Audi, zarówno w Polsce, jak i na świecie zanotowała wzrost sprzedaży.
Taki wynik sprzedaży to w dużej mierze zasługa dwóch nowych modeli: Audi A3 i Audi A4, które na polskim rynku pojawiły się właśnie w 2012 r.
Umocnienie się pozycji marki na polskim rynku, to także zasługa intensywnie rozbudowującej się sieci dealerskiej marki. W najbliższych miesiącach będą uruchamiane następne placówki.
W roku 2013 Audi planuje dalsze zwiększanie sprzedaży i udziałów w polskim rynku. Rozwijać się będzie sieć dealerska i oferowane w niej programy sprzedażowe. Do umocnienia pozycji rynkowej mają przyczynić się także nowe modele. Swoją polską premierę będą miały m.in. jeszcze w lutym Audi A3 Sportback, a w późniejszych miesiącach także A3 Limuzyna, RS7, RSQ3, RS6 Avant, SQ5, RS5 Cabriolet, S3 i S3 Sportback.
źródło: Audi AG
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Najlepszy rok Audi w Polsce