W 2008 roku firma Navigon wprowadziła na polski rynek urządzenia GPS zarówno dla klientów oczekujących wysokiej jakości i wyrafinowanego wzornictwa, jak i tych, którzy szukają nawigatora z podstawowymi funkcjami i w atrakcyjnej cenie. Na początku roku nawiązała współpracę z firmą Samsung, udostępniając oprogramowanie nawigacyjne w wybranych telefonach komórkowych z odbiornikiem GPS oraz podpisała 3-letnią umowę z dostawcą map - Navteq.
- To był dla nas dobry rok. Mimo niepewnej sytuacji na światowych rynkach mogliśmy pochwalić się rosnącym zainteresowaniem naszymi produktami. Słuchamy uwag naszych klientów i wprowadzamy ulepszenia do naszych urządzeń. Poszerzamy też sieć sprzedaży w Polsce dzięki podpisaniu umowy z kolejnym dystrybutorem - firmą Komsa, mówi Dariusz Denkiewicz, country manager Navigon w Polsce oraz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. I dodaje: - Przyszły rok zapowiada się dla nas bardzo interesująco także pod kątem nowych rozwiązań - podczas marcowych targów CeBIT zaprezentujemy użytkownikom niespotykane do tej pory funkcje w urządzeniach GPS. Naturalnym krokiem jest też integracja nawigacji z zasobami internetowymi - podczas planowania trasy będzie można sprawdzić dostępność miejsc parkingowych, pogodę w miejscu docelowym, warunki drogowe, wyszukać najtańszy hotel, bankomat konkretnego banku lub najbliższą aptekę pełniącą dyżur. Takie funkcje będą z pewnością doceniane przez użytkowników, mówi Denkiewicz.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.