Opel stosuje wyczynowe podwozie dla nowej Astry OPC (280 KM i 400 Nm). W podwoziu wyposażonym w amortyzatory marki ZF Sachs zastosowano szereg elementów poprawiających dynamikę pojazdu, takich jak wyczynowe kolumny HiPerStruts w przednim zawieszeniu, mechatroniczny system zawieszenia FlexRide, mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu z mechaniczną blokadą czy hamulce Brembo. Najszybsza Astra w historii Opla wyjeżdżać będzie od 14 maja br. z fabryki GM Manufacturing Poland w Gliwicach.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Niecodzienne rozwiązania w Oplu Astra OPC z Gliwic