Audi to ulubiona i ciesząca się największym zaufaniem marka wśród niemieckich kierowców. To wniosek wypływający z reprezentatywnego badania ankietowego firmy demoskopowej TNS Emnid przeprowadzonego dla stowarzyszenia czołowych niemieckich agencji marketingowych (GPRA). Wskaźnik ten odzwierciedla nastawienie konsumentów do przedsiębiorstw ośmiu wiodących gałęzi gospodarki Niemiec.
- Zaufanie jest dla marki najtwardszą walutą i podstawą sukcesu, stwierdził Rupert Stadler, prezes zarządu Audi AG. - Dlatego taki dowód zaufania konsumentów postrzegamy jako potwierdzenie słuszności kierunku naszej strategii i uznanie dla codziennego trudu całej drużyny Audi.
Badania dotyczące wskaźnika zaufania GPRA przeprowadzane są przez TNS Emnid dwa razy w roku, już od 4 lat. W ostatnim badaniu, instytut badał zaufanie klientów do marek i produktów w pięciu różnych kategoriach - począwszy od jakości produktu, przez podejście do klienta aż po świadomość odpowiedzialności społecznej danego przedsiębiorstwa. Z różnych gałęzi gospodarki, branża motoryzacyjna tradycyjnie cieszy się największym zaufaniem Niemców.
źródło: Audi
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Niemcy ufają motoryzacji a najbardziej ... Audi