Nissan wprowadza od 1 lipca br. służące wzmocnieniu polskiego biura swojej firmy. Elastyczne reagowanie na zagrożenia i możliwości rynku motoryzacyjnego było jednym z założeń powstania firmy Nissan Sales Central & Eastern Europe (NSCEE) a wspólne zarządzanie budżetem reklamowym i stokiem samochodów w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji pozwalało na bardzo szybkie reagowanie na wahania popytu i zmiany legislacyjne w podległych krajach. Obecnie, gdy udział rynku polskiego ustabilizował się na poziomie ok. 60% sprzedaży regionu podjęto decyzje o dalszym wzmocnieniu polskiego biura.
Dołączą oni do pracującego już w biurze warszawskim - od października 2007 - Krzysztofa Kowalskiego, dyrektora komunikacji na region Europy Środkowo – Wschodniej. Poza tym na polskim rynku: Paweł Bielecki, dotychczasowy Manager Dealer Network (menedżer ds. sieci dealerskiej) w Nissan Europe (siedziba Trappes pod Paryżem) przenosi się do NSCEE jako szef nowych struktur marketingowych na utworzonym stanowisku Marketing Manager Poland (dyrektor marketingu, Polska) z siedzibą w Warszawie zaś Justyna Kowalska, zajmująca obecnie stanowisko Fleet & LCV Marketing Manager (kierownik marketingu ds. flot i pojazdów dostawczych) w NSCEE zostanie przeniesiona na nowo utworzone stanowisko Marketing Operations Manager Poland.
Nissan Sales Central & Eastern Europe, założona w lipcu 2005, obejmuje swoim zasięgiem cztery kraje: Węgry, Polskę, Czechy i Słowację. W 2008 r. Nissan sprzedał w tym regionie 19 000 samochodów, uzyskując udział w rynku lokalnym na poziomie 2,7%. Firma zatrudnia 130 pracowników w 4 stolicach oraz ma 85 placówek handlowych prowadzonych przez 50 dealerów.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nissan umacnia biuro w Polsce