XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Nissan umacnia biuro w Polsce

Nissan umacnia biuro w Polsce
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Nissan wprowadza od 1 lipca br. służące wzmocnieniu polskiego biura swojej firmy. Elastyczne reagowanie na zagrożenia i możliwości rynku motoryzacyjnego było jednym z założeń powstania firmy Nissan Sales Central & Eastern Europe (NSCEE) a wspólne zarządzanie budżetem reklamowym i stokiem samochodów w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji pozwalało na bardzo szybkie reagowanie na wahania popytu i zmiany legislacyjne w podległych krajach. Obecnie, gdy udział rynku polskiego ustabilizował się na poziomie ok. 60% sprzedaży regionu podjęto decyzje o dalszym wzmocnieniu polskiego biura.

Z głównej siedziby w Budapeszcie do Warszawy zostaną przeniesieni pracownicy, którzy zachowają swoje dotychczasowe stanowiska i regionalne obowiązki: Szymon Waluś, Sales Director (dyrektor ds. sprzedaży), Rafał Krawczyk, Aftersales Field Manager (Manager ds. Obsługi Posprzedażnej) NSCEE

Dołączą oni do pracującego już w biurze warszawskim - od października 2007 - Krzysztofa Kowalskiego, dyrektora komunikacji na region Europy Środkowo – Wschodniej. Poza tym na polskim rynku: Paweł Bielecki, dotychczasowy Manager Dealer Network (menedżer ds. sieci dealerskiej) w Nissan Europe (siedziba Trappes pod Paryżem) przenosi się do NSCEE jako szef nowych struktur marketingowych na utworzonym stanowisku Marketing Manager Poland (dyrektor marketingu, Polska) z siedzibą w Warszawie zaś Justyna Kowalska, zajmująca obecnie stanowisko Fleet & LCV Marketing Manager (kierownik marketingu ds. flot i pojazdów dostawczych) w NSCEE zostanie przeniesiona na nowo utworzone stanowisko Marketing Operations Manager Poland.

Nissan Sales Central & Eastern Europe, założona w lipcu 2005, obejmuje swoim zasięgiem cztery kraje: Węgry, Polskę, Czechy i Słowację. W 2008 r. Nissan sprzedał w tym regionie 19 000 samochodów, uzyskując udział w rynku lokalnym na poziomie 2,7%. Firma zatrudnia 130 pracowników w 4 stolicach oraz ma 85 placówek handlowych prowadzonych przez 50 dealerów.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nissan umacnia biuro w Polsce

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!