Spółka Nissan Motor Co. Ltd. zawarła czteroletnia umowę o globalnej współpracy z Ligą Mistrzów UEFA, obejmująca także Superpuchar UEFA. Dla japońskiego producenta jest to największa umowa sponsorska w historii firmy. Zgodnie z jej zapisami Nissan będzie oficjalnym partnerem Ligi Mistrzów na całym świecie od sezonu 2014/15 do sezonu 2017/18 włącznie.
Jak szacują szefowie Nissana,, transmisje rozgrywek w Lidze Mistrzów UEFA gromadzą przed telewizorami ponad 4 mld widzów w ciągu sezonu, więc umowa pozwoli przybliżyć markę Nissan nowym odbiorcom i wyeksponować ją w tracie realizacji europejskiego kalendarza rozgrywek piłkarskich.
Liga Mistrzów UEFA to kolejny przykład zaangażowania Nissana w wydarzenia sportowe. Marka już jest sponsorem Igrzysk Olimpijskich Rio 2016, reprezentacji olimpijskich Wielkiej Brytanii i Meksyku, Pucharu Narodów Afryki, turnieju NCAA Football, Heisman Trophy, Kanadyjskiej Ligi Futbolu oraz Usaina Bolta - ambasadora modelu GT‑R i znanego kibica piłki nożnej.
źródło: Nissan
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nissan w Lidze Mistrzów