Rano, 22 sierpnia 2007, pierwsza, nowa Astra sedan opuściła linię produkcyjną zakładów General Motors w Gliwicach. Czterodrzwiowy samochód, który zadebiutował w listopadzie ub.roku, podczas Salonu Samochodowego w Stambule, powstał z myślą przede wszystkim o rynkach Europy Środkowej i Wschodniej. To trzeci model po Astrze Classic i Zafirze produkowany w Gliwicach.
Dyrektor Generalny GM Poland, Romuald Rytwiński, uważa decyzję o produkcji nowej Astry sedan w Gliwicach za potwierdzenie świetnej opinii, którą cieszy się zakład: Jestem przekonany, że nasi pracownicy dołożą wszelkich starań, aby produkowane przez nas Astry sedan były jak najwyższej jakości, z której słyniemy.
Nowy model może być wyposażony w jeden z dwóch silników benzynowych lub dwóch wysokoprężnych o mocach od 90 do 140 KM. Wszystkie wersje posiadają hamulce tarczowe z przodu, system ABS, system wspomagania hamowania w zakrętach (CBC), wspomaganie nagłego hamowania i elektryczno-hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego (EHPS) w standardzie, jak również takie rozwiązania jak centralny zamek, elektryczne okna z przodu i dzielone w proporcji 6/4 oparcie tylnej kanapy.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nowa Astra sedan zjechała z taśmy w Gliwicach