Na targach "Auto Szanghaj 2011" Chunji Ma, prezes rady nadzorczej firmy Sinotruk, oraz Georg Pachta-Reyhofen, prezes MAN SE, zaprezentowali nową, wspólną markę pojazdów ciężarowych przeznaczoną na rynek Chin oraz innych rozwijających się rynków w Azji, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Wspólnocie Niepodległych Państw.
Międzynarodową nazwą marki jest Sitrak, ale na rodzimym, chińskim rynku nowe pojazdy ciężarowe będą sprzedawane pod nazwą Shandeka. Logo marki będą trzy dopasowane liście miłorzębu, który jest w Azji symbolem wytrwałości i sił witalnych. Nazwy marek mają symbolizować udaną współpracę pomiędzy firmami MAN i Sinotruk. Podczas gdy sprzedaż w Chinach będzie odbywać się wyłącznie poprzez firmę Sinotruk, rynki eksportowe obsługiwać będą istniejące sieci sprzedaży obu firm. Firma MAN, jako bezpośredni udziałowiec firmy Sinotruk, będzie miała także udziałów w zyskach ze sprzedaży w Chinach. Do 2018 r. przedsiębiorstwa liczą na roczną sprzedaż na poziomie 200 000 ciężarówek marki Sitrak, w tym 160 000 na rynek chiński.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nowa marka firm MAN i Sinotruk