Nowa polityka handlowa Citroena w Polsce

Nowa polityka handlowa Citroena w Polsce
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

1 czerwca br. Citroen wprowadził nową politykę handlową na rynku polskim.

Marka deklaruje, że oprze swoje działania na trzech kluczowych wartościach:

- Optimistic: nowa seria specjalna "More Life" - z konfiguracją wyposażenia skonfigurowanego specjalnie dla polskiego;
- Human: uproszczona, intuicyjna gama samochodów (mniejsza liczba wersji), która ma pozwolić na szybkie zrozumienie oferty;
- Smart: przejrzysta komunikacja ceny ostatecznej, która zakłada obniżone ceny katalogowe aut. Decyzja ta, w średniej i długiej perspektywie ma wzmocnić wartość używanych Citroënów na polskim rynku, ale przede wszystkim wizerunek jej modeli i marki.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nowa polityka handlowa Citroena w Polsce

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!