Nowe silniki MAN na gaz ziemny

Nowe silniki MAN na gaz ziemny
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Od wielu lat jednostki napędowe MAN na gaz ziemny spełniają dobrowolny standard EEV ("Enhanced Environmentally friendly Vehicle"). Ponieważ procesowi spalania towarzyszą szczególnie niskie wartości emisji, można zrezygnować z kosztownego filtrowania za pomocą zamkniętych filtrów cząstek stałych.

Dzięki ponad 4 000 sprzedanych silników, autobusów i podwozi MAN pozostaje liderem rynku w dziedzinie napędów autobusów na gaz ziemny. Na kongresie UITP 2009 zaprezentowano nowy, nadający się do systemu diagnostyki OBD2, silnik MAN E2876 LUH 03 CNG o zwiększonej o 10 KM mocy i podwyższonym momencie obrotowym, który od 2010 r. będzie dostępny w autobusach i podwoziach.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!