Chrysler wraca do historycznej symboliki, zarzuconej pod wpływami europejskimi. Pentastar - przez dziesięciolecia symbol Chrysler Corporation powraca jako znak korporacyjny Nowego Chryslera.
Powrót znaku Pentastar w nowym wydaniu stanowi doskonały symbol Nowego Chryslera - mówi Steven Landry, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży serwisu/części zamiennych w Ameryce Północnej, Pentastar, reprezentuje całą dumę, jaką pracownicy czują wobec 85-letniej historii Chryslera oraz ufność, iż zmierzamy we właściwym kierunku.
Oryginalny znak Pentastar składał się z pięciu trójkątów ‘pływających’ niezależnie na obszarze pięciokąta – przełamanego pośrodku pięcioramienną gwiazdą. Nowy Pentastar, wyrażać ma ducha siły i precyzji poprzez połączenie szczytów pięciu trójkątów tak, aby zamknąć rysunek gwiazdy i dopełnić formę pięciokąta.
Odświeżone logo nie będzie umieszczane na produktach, a raczej na budynkach, oznakowaniu, korporacyjnej papeterii i wizytówkach. Bo znak ten ma świadczyć o tym kim jesteśmy, a nie co produkujemy - mówią w Chryslerze.