Infiniti ma nowego dyrektora sprzedaży na Europę - Guillaume’a Pelletreau. Nominacja potwierdza, jak ważnym kierunkiem rozwoju japońskiej marki jest rynek europejski. Zwłaszcza, że wkrótce pojawią się nowe modele, w tym pierwszy hybrydowy Infiniti, co niewątpliwie wpłynie także na zwiększenie liczby salonów sprzedaży.
Ten czterdziestoletni absolwent francuskiej EM LYON Business School pracował przez osiem lat jako konsultant w Roland Berger Paris. W 2005 r. dołączył do Grupy Nissana jako menedżer ds. sprzedaży i marketingu a rok później został dyrektorem Nissana na Europę Zachodnią (Francję i Holandię). W roku 2010 objął stanowisko naczelnego dyrektora marketingu ds. samochodów osobowych w Nissan Europe.
Guillaume Pelletreau przechodzi do Infiniti w momencie kluczowym dla rozwoju tej marki na rynku europejskim. Priorytetem w jego pracy będzie szybka rozbudowa sieci Infiniti w Europie, która obejmuje obecnie 41 centrów, a co za tym idzie zwiększenie sprzedaży wciąż rozrastającej się gamy luksusowych samochodów klasy performance.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nowy człowiek za sterami handlowej części Infiniti