Top modelka Eva Padberg i nowy model sports coupe CLC są wizualnymi symbolami "II Mercedes-Benz Fashion Week Berlin", który rozpocznie się 27 stycznia.
Szefowie firmy, sprawę widzą jasno - sens tworzenia symboli wizualnych jest dwojaki: są wykorzystywane jako motyw reklamowy, na plakatach i w materiałach promujących berliński pokaz, a jednocześnie mają generować zainteresowanie światową premierą CLC - jako że zdjęcia pokazują tylko część nowego sportowego coupe. Większość karoserii skrywa lejący się, żółty materiał wieczorowej sukni noszonej przez Padberg.
Eva Padberg reprezentuje Mercedesa jako ambasador marki na międzynarodowych imprezach związanych z modą i lifestylem od maja '07. Związki Mercedesa ze światem mody stanowią dla stuttgarckiego producenta podkreślenie image'u i charakteru.
Nowy CLC, określany jest jako przystępnie wyceniony "bilet wstępu" do rodziny coupe Mercedesa. 1100 części nowego sports coupe zaprojektowano od nowa lub gruntownie przekonstruowano w porównaniu z poprzednim modelem. CLC wyposażony będzie w sportowo bezpośredni układ kierowniczy, może też mieć nowoczesne systemy infotainment z kolorowym wyświetlaczem, nawigacją całej Europy na bazie DVD lub twardego dysku, a także multimedialny interfejs. Pod maską znajduje się wzmocniony, czterocylindrowy silnik o mocy 184 KM, zużywający o jedną dziesiątą mniej paliwa niż w modelu poprzednim.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nowy Mercedes-Benz CLC na sesji z top modelką