Od nowego roku Lahouari Bennaoum obejmie stanowisko dyrektora marek Peugeot i Citroën w Polsce.
Dyrektorowi generalnemu Peugeot i Citroën w Polsce podlegać będą bezpośrednio szefowie filii, odpowiadający za rozwój sprzedaży i sieci dealerskiej każdej z marek.
1 stycznia 2012 r. Guillaume Ducrest pozostaje dyrektorem Peugeot Polska zaś Jacek Trojanowski, dotychczasowy dyrektor marketingu Citroën Polska, zostaje powołany na stanowisko dyrektora Citroën Polska.
Nominacje są konsekwencją reorganizacji Dyrekcji Marek Grupy, która ma na celu przede wszystkim: wzmocnienie zasięgu i wizerunku obu marek w skali globalnej oraz uproszczenie operacji handlowych w Europie przy jednoczesnym zwiększeniu ich skuteczności.
Lahouari Bennaoum ma 39 lat, rozpoczął swoją przygodę zawodową z marką Citroën w Dyrekcji Regionalnej w Bordeaux, gdzie od 1998 r. sprawował funkcję szefa strefy ds. części zamiennych. Od września 2005 do września 2008 zajmował stanowisko dyrektora ds. części zamiennych i serwisu w Automobiles Citroën. Od października 2008 był szefem regionu i koordynował działania na rynkach Republiki Czeskiej, Słowacji, Rumunii, Węgier, a później także Polski, Danii, Szwecji oraz Norwegii.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Nowy szef marek Peugeot i Citroën w Polsce