Nowy szef marketingu Peugeot Polska

Nowy szef marketingu Peugeot Polska
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Od września br. nowym dyrektorem marketingu Peugeot Polska jest 38-letni Guillaume De Bienassis.

Nowy szef marketingu w polskim przedstawicielstwie Peugeot jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlowej w Lyonie. Swoją karierę w firmie zaczynał jako audytor w dyrekcji Finansowej grupy PSA (1997-2001). Potem szefował strefom rynków niemieckiego, holenderskiego i hiszpańskiego a na koniec w latach 2008-2011 był szefem cen w paryskim dziale marketingu firmy.

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!