W marcu sprzedaż Opla na polskim rynku wyniosła 2 507 samochodów osobowych i dostawczych do 3,5t, co daje ponad 57% wzrostu w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej (1 593). Marzec był też trzecim z rzędu miesiącem, w którym Opel wydał ponad 2 000 aut. Łącznie po pierwszych trzech miesiącach roku sprzedaż Opla wyniosła 6 942 samochody, czyli o prawie 44% więcej niż w I kwartale ub. roku, który zakończył się wynikiem na poziomie 4 827 szt.
- Bardzo dobre wyniki Opla w pierwszym kwartale oczywiście cieszą, jednak my już koncentrujemy się na dalszej ofensywie rynkowej. Od kwietnia zaoferujemy klientom w Polsce bardzo atrakcyjne warunki zakupu fabrycznej instalacji LPG do naszych najbardziej popularnych modeli oraz wprowadzimy specjalną ofertę wydłużonej gwarancji producenta Opel FlexCare, mówi Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland.
źródło: Opel