Opel zakończył rok 2014 z najwyższą sprzedażą od kilku lat. Wg wstępnych danych w ub.roku firma dostarczyła w Europie ok. 1,076 mln samochodów. Oznacza to wzrost o 35 000 szt. , tj. o 3%. Był to zatem wynik lepszy niż 2% wzrost całego europejskiego rynku.
Opel sprzedał więcej samochodów m.in. we Francji, w Hiszpanii, Niemczech, Wlk.Brytanii i we Włoszech. Największy wzrost w ujęciu ilościowym odnotowano w Polsce (+41%), Irlandii (+33%) i Portugalii (+28%). Udział w rynku zwiększył się w 12 europejskich krajach.
W 2015 r. Opel chce kontynuować ofensywę modelową. Na nową Corsę, która do dealerów trafi w styczniu, wpłynęło 85 000 zamówień. Opel KARL - nowy, podstawowy model w gamie - pojawi się na rynku latem, a pod koniec roku dołączy do niego nowa Astra.
Ofensywa produktowa Opla obejmuje 27 nowych modeli i 17 silników, które wejdą na rynek do 2018 r. Celem firmy jest osiągnięcie 8% udziału w rynku europejskim do 2022 r.
źródło: Opel