Obok istniejących umów ze znanymi już partnerami, Opel rozwija współpracę z kolejnymi cenionymi firmami. Dalsze rozszerzenie zakresu oferowanych produktów, przygotowuje markę do zaspokojenia wzrastającego popytu na rozwiązania transportowe dla konkretnych klientów.
Opel skupił się na trzech kluczowych kwestiach, które dotyczą obszarów istotnych dla rynku pojazdów użytkowych: większa ładowność, zgodność z wymogami środowiskowymi i wielofunkcyjność. Korzyści wynikają z korzystnego ciężaru własnego Movano i Vivaro w odniesieniu do ciężaru ładunku. Przy wadze prawie 1,7 t , Movano ma jedną z najlepszych ładowności w klasie 3,5 tony. W połączeniu z nowym, bardzo lekkim nadwoziem jednobryłowym wykonanym przez partnera - firmę Ehrhardt, Movano osiąga odpowiednie wartości dla wymogów firm transportowych. Opel pokazuje również nowe lekkie nadwozie jednobryłowe do transportu napojów wykonane przez firmę Ewers.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Opel w stronę popytu na dostawcze