Jako model globalny Outlander PHEV musi sprawdzać się w każdych warunkach. Dlatego już podczas procesu konstruowania modelu pojazd poddano testom w morderczym klimacie najgorętszych obszarów USA oraz mroźnych ostępach Kanady.
W ciągu 8 tygodni trzy egzemplarze modelu Outlander PHEV pokonały łącznie 30 tys. km w okolicach Moskwy, Jekaterynburga oraz Togliati, podróżując w temperaturach spadających poniżej minus 30 stopni Celsjusza po zaśnieżonych trasach, których nie spotyka się w innych mroźnych regionach, gdzie model jest już dostępny. Outlander PHEV musiał m.in. ładować akumulatory układu hybrydowego. Dzięki jazdom w terenach pozamiejskich możliwe było przetestowanie pojazdu z napędem hybrydowym na różnych nawierzchniach, od popękanych i dziurawych dróg po tereny podmokłe lub całkowicie zalane. W sukurs użytkownikom przychodziła konstrukcja pojazdu SUV, napęd 4WD Twin Motor oraz system aktywnej kontroli napędu czterech kół Super All-Wheel Control (S-AWC).
Na rynku rosyjskim Mitsubishi Outlander PHEV ma być dostępny w drugiej połowie 2014 r., po sierpniowym salonie samochodowym w Moskwie. W Polsce też można już zamawiać ten model, a dostawy Outlandera PHEV są spodziewane w salonach Mitsubishi Motors w czerwcu.
źródło: MMC
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Osiem tygodni Outlandera PHEV w samochodowym młynie