Skoda stoi u progu wielkiej przemiany: podczas tegorocznej wystawy Geneva Motor Show, marka przedstawia kluczowe elementy tworzące nowy corporate design. Zmieni się kolorystyka, logo, a nawet wygląd salonów dealerskich.
Nowy design będzie używany we wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych nośnikach komunikacjach marki od 1. marca 2011. Uskrzydlona strzała - logo Skody - będzie mieć nowy, bardziej ostry design i żywe kolory.
- Cieszymy się, że możemy wyrazić nowe mocne strony marki nie tylko poprzez przyszłe produkty, ale także w sposób, jaki prezentujemy się naszym partnerom i klientom. Zamierzamy rozpowszechnić swoje nowe wytyczne na arenie międzynarodowej, podkreśla Jürgen Stackmann, członek zarządu odpowiedzialny za marketing i sprzedaż.
Nowe logo ma zielony kolor. Poprzedni, czarny okrąg wokół strzały został przeprojektowany i jest prostym, chromowanym wzorem, umiejscowionym w większej odległości od strzały. W okręgu nie ma już napisu "Skoda Auto" - zastąpiono go bardzo widocznym słowem "Skoda", umiejscowionym centralnie nad logo.
Jeszcze większe zainteresowanie budzi nowa stylistyka Skody wyrażona skrótem "VisionD", która czeka na swoją prezentację właśnie w Genewie.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Oto odmłodzona Skoda i jej logo