Po jesiennej premierze Mitsubishi Pajero 2012 w wersji Dakar w gamie modelowej pojawiły się wszystkie odmiany wyposażeniowe (Invite, Intense i Instyle). Nadwozie modelu zostało odmłodzone.
Pajero 2012 otrzymało nową, chromowaną osłonę chłodnicy, zderzak przedni w kolorze nadwozia, przednią osłonę miski olejowej, czarne relingi dachowe (w miejsce srebrnych) oraz nowe, dwunastoramienne, 18-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich. Wewnątrz pojazdu wprowadzono modyfikacje stylistyczne, takie, jak wyświetlacz tylnej kamery parkowania, który wbudowany będzie we wsteczne lusterko elektrochromatyczne, nowe rodzaje materiałowej i skórzanej tapicerki, nowy kolor podświetlenia panelu instrumentów i nowe przełączniki otwierania szyb w matowo-srebrnym kolorze. Za poziom bezpieczeństwa odpowiadają przednie, boczne i kurtynowe poduszki bezpieczeństwa, systemy aktywnej stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji a także ABS i EBD. W Pajero 2012 wprowadzono nowy system brake-override - w momencie niezamierzonego naciśnięcia pedału przyspieszenia razem z pedałem hamulca układ, za pośrednictwem modułu sterującego ECU, zmniejsza moc silnika w celu łatwiejszego zatrzymania pojazdu.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Pajero i L200 - czas na Euro 5