Wbrew negatywnym trendom rynkowym Mitsubishi w Polsce notuje stały bardzo duży wzrost sprzedaży - październikowy wynik przewyższał rezultat uzyskany w tym samym miesiącu ub.roku aż o 130%.
Outlander - wybierany najczęściej przez mężczyzn i kobiety z rodzinami oraz firmy, nie traci popularności i utrzymuje pozycję bestsellera Mitsubishi - przez pierwszych 10 miesięcy sprzedano 1429 takich aut - o prawie 75% więcej niż w tym samym okresie 2007 r.
Rodzina Lancera stała się już drugim najpopularniejszym modelem tej marki a klienci kupili do końca października aż 986 takich aut - 671 Lancerów Sedan, 201 Lancerów Sportback, 72 Lancery Kombi (poprzedni model) i 42 Lancery Evolution.
Nadal powodzeniem cieszy się terenowy pickup L200 - zdobył 856 klientów, co stanowi prawie 6% wzrost.
W ciągu pierwszych 10 miesięcy tego roku, czyli jeszcze przed rozpoczęciem sprzedaży Colta nowej generacji, wzrosło także zainteresowanie Mitsubishi Coltem - kupiono o ponad 40% więcej modeli 5-drzwiowych i o 9% więcej aut 3-drzwiowych.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Październikowy skok Mitsubishi w Polsce