Pechowe losy amerykańskich i koreańskich inwestycji w FSO

Pechowe losy amerykańskich i koreańskich inwestycji w FSO
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

14 listopada minęła kolejna rocznica przejęcia Fabryki Samochodów osobowych na Żeraniu przez koreański koncern Daewoo. Próba zmiany oblicza firmy zaczęła się obiecująco, ale już po kilku latach zakończyła się klęską, która zapoczątkowała wieloletnią agonię nieistniejącej już firmy.

Polski rząd długo szukał dla FSO inwestora wśród zachodnich koncernów, ale wszystkich coś odstraszało. Przede wszystkim 20 tys. zatrudnionych, z których większość była motoryzacyjnym koncernom niepotrzebna. Jak to się stało, że nie przeszkadzało to Koreańczykom z Daewoo? Dlaczego przemiany w FSO nie doprowadziły do sukcesu? Na te pytania odpowiadamy w felietonie filmowym.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Pechowe losy amerykańskich i koreańskich inwestycji w FSO

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!