W dwusetną rocznicę powstania Peugeot odnotował historyczny rekord sprzedaży na rynkach całego świata, zwiększając sprzedaż o 16,3 %, do poziomu 2 142 000 aut.
- awans w rankingu producentów zarówno na poziomie światowym (IX), jak i europejskim (IV),
- wprowadzenie na rynek coupé RCZ, dostarczenie pierwszych egzemplarzy w 100% elektrycznego Peugeot iOn, rozpoczęcie sprzedaży modeli przeznaczonych specjalnie na duże wschodzące rynki, jak 408 w Chinach czy pick-up Hoggar w Brazylii,
- rozpoczęcie wdrażania w Europie usługi mobilności Mu by Peugeot,
- kontynuacja rozwoju międzynarodowego w Azji (wzrost sprzedaży o 38,9 %), Rosji (+ 34 %) oraz Ameryce Łacińskiej (+ 24 %).
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Peugeot 2010: ostateczny bilans