Sprzedaż Peugeot na świecie w pierwszym półroczu 2011 roku wyniosła 1 091 000 egzemplarzy, zaś udział sprzedaży zrealizowanej poza Europą wyniósł 44%, w porównaniu z 41% rok temu.
Na rynkach priorytetowych dla rozwoju marki zanotowano znaczące sukcesy handlowe: w Rosji/ na Ukrainie/ w krajach WNP wzrost wyniósł 58%, zaś udział w rynku powiększył się o 0,2%, w Ameryce Łacińskiej sprzedaż wzrosła o 20%, a udział w rynku - o 0,2%, w Azji natomiast odnotowano 18% wzrost sprzedaży przy stabilnym udziale w rynku. W Ameryce Łacińskiej (4 kraje) Peugeot odnotował znaczny wzrost sprzedaży, do 88 000 egz., przy udziale w rynku na poziomie 3,4%. W Argentynie firma powiększyła swój udział w rynku do 9,2%, tj. o 1% w porównaniu z pierwszym półroczem 2010 r., i plasuje się obecnie na VI pozycji na rynku.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Peugeot bilansuje półrocze