Założeniem modelu Peugeot BB1 było sprostanie wszystkim sytuacjom, które mogą mieć miejsce w życiu codziennym w mieście oraz zaproponowanie maksymalnych możliwości przystosowania się, zwartej sylwetki, żywotności oraz zwrotności (promień skrętu 3,5 m). Ekipy Peugeot podjęły wyzwanie, nigdy nie brane do tej pory pod uwagę w historii motoryzacji: umieszczenie czterech osób na długości 2,5 m.
Zwarta sylwetka pojazdu ma pozwalać na zaparkowanie na każdym najmniejszym miejscu parkingowym, nawet prostopadle do chodnika. Organizacja kabiny pasażerskiej pod względem ergonomii jest inspirowana światem motocykli: kierowca kieruje pojazdem przyjmując zupełnie nową pozycję, bardziej pionową, co jest możliwe dzięki zrezygnowaniu z zestawu pedałów w podłodze. Pasażer z tyłu zajmuje miejsce bezpośrednio za kierowcą. Po prawej, pasażer z przodu i z tyłu rzyjmują podobne pozycje. Wsiadanie pasażerów jest ułatwione dzięki odwrotnemu otwieraniu drzwi, zaś bagażnik jest dostępny przez tylną pokrywę i przestrzeń "hobby". Wnętrze można przekształcać w zależności od potrzeb, oferując przestrzeń załadowczą od 160 l (z czterema pasażerami) do 855 l (z jedną osobą na pokładzie).
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Peugeot też ma elektryczne auto