Aby opisać i zilustrować nowe oblicze marki, firma Peugeot stworzyła nowy, międzynarodowy podpis, który wszędzie na świecie będzie taki sam. Podpis ten zostanie użyty we wszystkich działaniach marketingowych i reklamowych marki.
- drewno i stal by stworzyć swe pierwsze młynki do pieprzu,
- nadwozie typu sedan z silnikiem Diesla, by przyśpieszyć postęp,
- nadwozie typu coupe z kabrioletem, by utworzyć segment samochodów coupe-cabrio,
- nadwozie typu sedan z SUV-em, by wprowadzić na rynek model 3008,
- silnik Diesla z elektrycznym, by zostać pionierem wysokoprężnej technologii hybrydowej,
- nadwozie typu sedan ze skuterem, by stworzyć pojazd BB1.
Lew, który kojarzony jest z firmą Peugeot od 1858 roku, zmienia się. Stworzony przez projektantów firmy, współczesny Lew na osłonie chłodnicy:
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Peugeot zmienia logo