Do rekordowych 3,7% wzrósł udział Grupy PGD (Polska Grupa Dealerów) w sprzedaży nowych samochodów osobowych i dostawczych w Polsce. Z wynikiem 11 729 szt., Grupa lideruje polskiemu rynkowi.
Najwyższą dynamikę sprzedaży w ciągu roku (39,7 %) zanotowały salony Korea Motors. Z dwoma lokalizacjami Grupa PGD osiągnęła 9,2% udziału w sprzedaży Hyundaia w Polsce. Powody do zadowolenia są także w warszawskim salonie Seat Euromobil, który zwiększył udział w sprzedaży marki z 2,7 do 3,4%. Z kolei najwyższe udziały w sprzedaży poszczególnych marek Grupa PGD osiągnęła w Nissanie - 21,4%, Suzuki - 19,8% i Fordzie - 14,7%. Marką z największym udziałem w sprzedaży Grupy PGD jest Ford, przed Nissanem i Hyundaiem.
Z salonów samochodów używanych Grupy PGD wyjechało w 2011 r. 2 140 aut, czyli o 3,5% więcej niż przed rokiem. Wg CEPiK liczba rejestracji aut używanych spadła w ub.r. o 9,4%.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: PGD ciągle na czele sieci dealerskich