Polska Grupa Dealerów, jedna z najważniejszych w kraju, nie narzeka na kryzys. Jej łączna sprzedaż samochodów nowych i używanych w Polsce i na Słowacji wyniosła w ub.roku 11 418 sztuk. Liczba zamówień na nowe auta osobowe i dostawcze w salonach Grupy w Polsce wzrosła o 11%, a liczba wydanych samochodów o 6 %.
Największy wzrost sprzedaży zanotowały Centrum Motoryzacyjne Telewizyjna w Krakowie - o 21% i Centrum Motoryzacyjne Chorzów - o 17%. W podziale na marki największe wzrosty Grupa zanotowała w Mitsubishi - o 56% i w Nissanie - o 31%.
Najbardziej wolumenową marką w Grupie PGD niezmiennie pozostaje Ford, którego udział w sprzedaży wyniósł 45%. Salony Grupy PGD należą do liderów sprzedaży poszczególnych marek. W rankingu dealerskim Suzuki, I miejsce zajął Japan Motors Warszawa, który wyprzedził Japan Motors Chorzów. Na III miejscu znalazł się salon Kraków Jasnogórska, a na V Japan Motors Bielsko.
Do Grupy PGD należy obecnie 11 salonów samochodowych w 6 miastach Polski - Bielsku-Białej, Chorzowie, Katowicach, Krakowie, Tychach i Warszawie – posiadających łącznie 18 autoryzacji dealerskich 6 marek - Fiata, Forda, Infiniti, Mitsubishi, Nissana i Suzuki.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: PGD trzyma fason