XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Pick-up idealny do pracy

Pick-up idealny do pracy
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Navara służy do zabawy, a NP300 do pracy - tak najkrócej można określić różnice pomiędzy dwoma modelami Nissana. Ten drugi trafi do salonów pod koniec sierpnia br.

Nissan powraca do nazwy NP 300. Podobnie jak jego poprzednik, nowy model jest przydatnym narzędziem pracy - czytamy na portalu www.motofakty.pl.

General Motors zamyka fabryki produkujące pick-upy, zaś Japończycy są przekonani, że kolejna wersja Nissana potwierdzi ich wieloletnią dominację w tym segmencie rynku. Okres wzrostu cen ropy naftowej nie jest dobrym momentem na premierę samochodów, które nie należą do paliwooszczędnych.

Jednak, gdy rozpoczynano pracę nad nowym NP300, nikt nie przewidywał, że cena ropy zbliży się do 140 USD za baryłkę. Nissan wyposażony jest w bak mieszczący 75l paliwa, co umożliwia – jak podaje producent – przejechanie ok. 750 km.

Auto wyposażone jest tylko w jeden rodzaj silnika wysokoprężnego o pojemności 2,5 l i mocy 133 KM. Współpracuje on z 5-biegową, manualną skrzynią biegów. Wszystkie wersje wyposażone są w napęd na cztery koła z dołączanym napędem przedniej osi sterowanym dodatkową dźwignią.

Od narzędzia pracy wymagamy przede wszystkim użyteczności i bezpieczeństwa, a dopiero w drugiej kolejności np. komfortu. W standardowym wyposażeniu są m.in. dwie poduszki powietrzne, ABS, immobilizer, ale już ręczna klimatyzacja jest jedną z opcji. Jednak lista dodatkowego wyposażenia jest symboliczna.

Nissan ma trzy rodzaje kabin: pojedyncza – trzymiejscowa, przedłużana – dwumiejscowa z dużą przestrzenią pomiędzy siedzeniami a tylną ścianą (np. na narzędzia), oraz podwójna, w której może podróżować 5 osób. Ponieważ ta ostatnia wersja posiada najmniejszą powierzchnię do przewożenia ładunku, wydłużono ją o prawie 10 cm w stosunku do poprzedniego modelu. Spowodowało to, że nie wszystkie oferowane formy zabudowy pasują do tej wersji, więc będą wykonywane na indywidualne zamówienie.

Cena podstawowego modelu wynosi 72 500 zł, ale auto posiada homologację jako ciężarówka, więc po odliczeniu VAT-u pozostaje do zapłacenia 59 900 zł. Dla porównania: Toyota Hilux kosztuje 61 900 zł, natomiast Ford Ranger 69 000 zł.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Pick-up idealny do pracy

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!