Łączna sprzedaż modeli osobowych i dostawczych Renault oraz Dacia w czerwcu br. w Polsce wyniosła 1 811 samochodów (1 630 Renault i 181 Dacia), co poprawia wynik poprzedniego miesiąca o 46 szt. Liderem sprzedaży w pierwszej połowie 2009 r. w gamie Renault jest Nowe Clio. Za nim plasuje się także rynkowa nowość - Nowy Megane. Wynik sprzedaży Dacii za pierwsze półrocze jest o ponad 19% lepszy niż w ub.roku.
Także kolejna nowość 2009 roku - Nowy Megane został dobrze przyjęty przez polskich klientów. Półroczna sprzedaż tego modelu w 5-drzwiowej wersji hatchback w porównaniu do sprzedaży jego poprzednika Megane II wzrosła ponad czterokrotnie (1 914 Nowych Megane sprzedanych w okresie styczeń-czerwiec 2009) w porównaniu do 434 samochodów Megane II hatchback w tym samym okresie
2008 r.). Model Nowego Megane Coupe, od chwili debiutu na początku tego roku, nawiązuje do pionierskich tradycji tworzenia segmentu kompaktowych coupe na polskim rynku, rozpoczętych przez jego poprzednika z 1995 roku. Przez pierwszych 6 miesięcy Nowy Megane Coupe znalazł już 385 nabywców.
Dacia zwiększa sprzedaż dzięki rozszerzeniu gamy o model Sandero oraz okazyjne cenowo i "kosztowo" dostawcze wersje Pick-up i Van. Sprzedaż Dacii w Polsce w okresie styczeń-czerwiec 2009 wyniosła 1 331 aut i jest o ponad 19% wyższa niż w pierwszej połowie ub.roku.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Pierwsze półrocze Renault i Dacii