Ogumienie Pirelli Cinturato wybrane zostały przez producentów prestiżowych aut: Audi, Mercedes-Benz, Alfa Romeo, BMW oraz Volvo, jako wyposażenie podstawowe do wyższych modeli ze swojej oferty. Cinturato P7 to pierwsza generacja opon o wysokich osiągach, która bazuje na awangardowych składnikach mieszanki bieżnika i unikalnych procesach produkcji.
Zgodnie z filozofią "zielonych osiągów", Grupa Pirelli przez następne 3 lata będzie stosować ekologiczny model zarządzania całym łańcuchem projektowym od badań aż do powstania finalnego produktu. Nawet premierowe prezentacje nowych opon to wydarzenia określane jako Impatto Zero, czyli nie mające żadnego negatywnego wpływu na środowisko naturalne. W ramach projektu LifeGate, który realizuje postanowienia Protokołu z Kioto, każda emisja CO2 powstała w czasie statycznej lub dynamicznej prezentacji opon Cinturato P7, zostanie zrównoważona przez utworzenie i ochronę nowych powierzchni leśnych o łącznej powierzchni ponad 56 tys. m2.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Pirelli Cinturato P7 w zgodzie z ekotrendem